kontakt@fundacjaaha.pl +48 600 133 167

Fundacja AHA zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Fundacji AHA www.fundacjaaha.pl

  • Data publikacji strony internetowej: 2022-10-
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-10-

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • brak tekstu alternatywnego dla niektórych elementów graficznych
  • nie wszystkie elementy nawigacyjne posiadają alternatywę tekstową
  • na stronie występują obszary o zbyt niskim kontraście
  • niektóre filmy i zdjęcia nie posiadają audiodeskrypcji

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2022-10-
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-10-
  • Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Każdy ma prawo:

  • do zgłoszenia uwagi dotyczącej dostępności cyfrowej bądź wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
    • Organ nadzorujący: Zarząd Fundacji
    • Adres: ul. Na Zrębie 12/11 30-425 Kraków
    • E-mail: biuro@fundacjaaha.pl
    • Telefon: 600133167
  • Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.